Uudised | Kas valida reisikonsultant või broneeringusüsteem?

Küsi nõu ja pakkumist
reisikonsultandilt

    Reis

    Teade

    Nimi (nõutav)

    E-post (nõutav)

    Telefon (nõutav)

    Soovin ka kindlustust

    Postitus avaldatud 05. sept. 2016

    Kuigi on raske hinnata, kas inimesed kasutavad pigem reisikonsultandi või broneerimissüsteemide abi, on neil palju erinevusi, mida tasuks teada.

    Viimasel ajal on kõik kolinud internetti ja nii broneerib enamik inimesi ka reisi just interneti vahendusel. Reisibüroode poole paljud enam ei mõtlegi pöörduda, kuid samas võib ette tulla olukordi, kus reisikonsultandi kasutamine on mõistlikum.

    Kui on soov suure perega reisida või käia eriskummalistes paikades, pannakse reis tavaliselt algusest lõpuni ise kokku, sest see tuleb hinnalt soodsam. Reisibüroodel on küll vahendustasu, kuna agent teeb reisijate eest korraldustöö ära, kuid kui mõelda kokkuhoitud ajale, siis võib professionaali kasutamine ikka ära tasuda, rääkis ühe Eesti reisibüroo pressiesindaja.

    Põhilised hinnas ja ajas kaotajad on reisijad, kes väga tihti puhkusele ei sõida. Reisibüroodel on olemas kontaktid ning ligipääs mitmetele soodsatele pakkumistele, mida harva reisija ei pruugi ise internetiavarustest üles leida.

    Tihti arvatakse, et majutuse broneerimine on ise odavam, kuid ka see ei vasta sageli tõele, sest jällegi on reisibüroodel erinevate paikadega kokkulepped, mis võimaldavad pakkuda püsikliendihinda, mis on pea alati internetis pakutavast soodsam, rääkis Ritson.

    Tunne olukorda

    Kui oled tihe reisija ja tead, mis ohud erinevatest portaalidest reise broneerides võivad varitseda, siis võid julge südamega seda tegevust jätkata. Siiski ei ole harvad juhud, kus läbi interneti reisi broneerinud inimene pöördub lõpuks ikkagi büroo poole, et mõnelt inimeselt nõu küsida. Reisisellid, kes ei tee korralikult eeltööd, ei pruugi teada, et mõnda riiki sisenemiseks on vaja näidata ka tagasisõidupiletit või piisavaid rahalisi ressursse. See võib piiril aga hulgaliselt probleeme tekitada.

    Kõige enam vajavad reisijad abi siis, kui lennuliikluses on tõrked, rääkis Ritson. Siis tekivad lennujaamades pikad järjekorrad inimestest, kes otsivad alternatiive. Sellisel juhul saavad bürood aidata aga vaid neid, kes on büroost ka pileti ostnud.

    Internetist ostmisel lisanduvad hinnale tihti peidetud tasud. Nii meelitatakse klient ligi, sest hind on soodne, kuid mida lähemale maksmisele jõuda, seda suuremaks see number kasvab. Nii lisatakse näiteks broneeringutasu, krediitkaarditasu ja muud seesugust.

    Lisaks võib inimene probleemi korral oma murega üksi jääda, sest internetiportaalid pakuvad küll klienditeenindust, kuid seda tavaliselt vaid tööpäeviti ning üheksast viieni. Teatavasti ei planeeri probleemid oma teket nii täpselt, mistõttu võib abi olla kättesaamatu.

    Kogenud reisijad võivad üldjuhul muretult oma reise ka ise edasi broneerida, sest teavad, millesse end mässida võivad ja kuidas sellest jamast välja rabeleda. Ühtlasi on õige, et lühemad marsruudid ja otselennud võivad internetist ostes soodsamad olla, sest kaob ära agenditasu.

    Mõistlik on aga kasutada kodumaiseid broneeringusüsteeme, sest vaid siis kaitseb klienti ka Eesti tarbijakaitseseadus.

    Allikas: Postimees

    Messi otsing

    Esindame Stockholmi messe Eestis, Lätis ja Leedus

    Broneeri ekspositsioonipind siit!

    Esindame RX (endine Reed Exhibitions) messe Eestis, Lätis ja Leedus

    Broneeri ekspositsioonipind siit!

    Esindame IFP Group’i messe Eestis, Lätis ja Leedus

    Broneeri ekspositsioonipind siit!

    Üle maailma toimuvad konverentsid

    Konverentside ja messide otsingumootorid

    Spordiürituste ja kontsertide piletid üle kogu maailma

    Vaata lähemalt